These forums have been archived and are now read-only.

The new forums are live and can be found at https://forums.eveonline.com/

Market Discussions

 
  • Topic is locked indefinitely.
 

So many T2BPOs for sale

Author
Agata Matahari
Royal Amarr Institute
Amarr Empire
#1 - 2015-02-26 19:49:40 UTC
Looks like emergency sales. T2bpos getting removed?
dominickthebuff buff
Forged In Fire
#2 - 2015-02-26 20:14:50 UTC
Honestly idk what's goin on but I'm stacking up on them lol
Angelica Everstar
#3 - 2015-02-26 22:19:55 UTC
Might have something to do with the statement at last year's FanFest, about T2 BPOs...

And the fact that FanFest is just around the corner Twisted

§ Current Bond AE09 1 Trillion / Acc. 4,5t ISK

ƒ Want to become a better trader ?

¢ Pls help support EVEs charities!

@EveEntrepreneur

Bloody Slave
Republic Military School
Minmatar Republic
#4 - 2015-02-26 23:40:07 UTC
Nothing to worry about. Roll

Deadspace mods are cheaper than civilian by now due to intensive farming, pirate and T3 ships are the must, so, T2 stuff is not the holly grail it used to be, not to talk every miner and mission runner are producing them with the industry changes and selling with loss... yeah, they do this.

Adapt or die. BTW, I'm interested in buying some other T2 BPOs just to collect.

If your balls are hurt and bleeding don't sit in a pool full of piranhas (note to myself: don't complain in GD)

Zahara Cody
Imperial Corrections Service.
#5 - 2015-02-27 05:01:47 UTC
No more than usual... well, except the guy with 26 scord bpos. an anomaly

Hating is free, that's why poor people do it the best.

Zahara Cody
Imperial Corrections Service.
#6 - 2015-02-27 05:52:22 UTC
Plus when first moon was around, they had an average of 60 up at all times. you just making something from nothing

Hating is free, that's why poor people do it the best.

Felicity Love
Doomheim
#7 - 2015-02-27 14:03:26 UTC
Dunno... I saw Rise hoisting the nerfbat the other day... warming up a few practice swings.... folks might want to sell while they can... "take the money and run", as the old tune says. Twisted

"EVE is dying." -- The Four Forum Trolls of the Apocalypse.   ( Pick four, any four. They all smell.  )

Big Lynx
#8 - 2015-02-27 16:22:44 UTC
ive a baaaaaaaaaaaad feeling about this.
Agent Unknown
Perkone
Caldari State
#9 - 2015-02-27 18:25:59 UTC  |  Edited by: Agent Unknown
Edit: i'm an idiot, they weren't T2 BPOs.
Trin Javidan
Caymen Labs
#10 - 2015-03-01 23:25:32 UTC
Eventually, when the market corrects itself, some that are for sale now will be worth more than others.