These forums have been archived and are now read-only.

The new forums are live and can be found at https://forums.eveonline.com/

Alliance & Corporation Recruitment Center

• Topic is locked indefinitely.
Previous page123

[Null Sec] DoubleDutchClan [N3 Coalition]

Author
loekie skywalker
Aliastra
Gallente Federation
#41 - 2013-05-10 11:14:57 UTC  |  Edited by: loekie skywalker
ik zit al een tijdje bij DD ik vind het hier heel leuke vooaral de nederlanders en de belgen zijn aardig en zeer behulpzaam . ik zit hier vanaf het begin en we hebben al 3 allaince geswitched cva was te saai AAA was super goeie systems om te ratten ,
hed-gp was ideaale camp system heb ik ook wat pvp kills gemaakt . helaas was AAA verdreven uit hun systems maar daarna hebben we na een maand een nieuwe allaince gevonden in Immensea "nulli legio " het zijn daar fijne systems om te ratten en de pvp roams zijn ook goed de meeste fc`s zijn ook zeer duidelijk wat ze willen en niet willen . we hebben ook vaak vaste dag dat we onze eigen roams doen vanuit onze corp met onze eigen fc .
daarna voor nieuwelinge staan we ook vaak klaar voor ratten en geld verdienen . ook het pvp gebied we geven goeie uitleg daarover. maarja retards houden het hier niet lang uit als het te moeilijk is 0 sec en je schepen verliest om een domme reden en te vaak !! .maar daarbij is deze corp wel heel geduldig met de members ,dit is de perfecte corp voormij .

Hier nog een leuke PVP video van ons: http://www.youtube.com/watch?v=NuesgvKxyqQ

let the force be with you

loekie skywalker
staafsak
Viziam
Amarr Empire
#42 - 2013-05-13 21:13:31 UTC
We zijn open voor meer gezellige nederlandstalig die ook PVP geweldig vinden!
Killer deGroot
Ascendance Rising
Ascendance..
#43 - 2013-05-15 21:41:53 UTC
Sinds een paar maanden ben ik onderdeel van DD en persoonlijk vind ik het een erg gezellig clubje die mij helpen het pvp "vak" onder de knie te krijgen, natuurlijk gebeurt dat met de nodige verliezen en ook leuke killmails.
er is voldoende ruimte om naast het pvp-en ook je beurs gevuld te houden.

Ik ben bij de DD gekomen met het idee baat het niet schade doet het ook niet,
momenteel ben ik blij met DD en zal hier ook voorlopig niet weg gaan.

Als je twijfel hebt probeer je het gewoon, je zal zien dat je niet meer weg wil Lol
staafsak
Viziam
Amarr Empire
#44 - 2013-06-20 12:50:24 UTC
bump
staafsak
Viziam
Amarr Empire
#45 - 2013-07-26 16:55:09 UTC
tijd voor eem bump :)
Bahamut0503 Andedare
Dutch Legions
Solyaris Chtonium
#46 - 2013-08-06 06:59:21 UTC
Heej Staafsak,

Volgens mij heb ik met jouw vorig jaar een keer contact gehad. Zit al een tijd te twijfelen om over te gaan naar een NL corp. Momenteel ben ik FC van CLONE maar het zijn voornamelijk americanen. Niet echt tijdzone vriendelijk voor mij.

Hoe ziet jullie "warfare" eruit en wat doen jullie zoal? Daar ligt voornamelijk mijn twijfel P. Het andere waar ik tegenop zie is al mijn troep uit blackrise vervoeren..... maja **** happnds :P

Je mag me ook PM'en. Heb in ieder geval,, alweer, interesse Lol

Cheers

Baha
o7
InFecTedMush
Brutor Tribe
Minmatar Republic
#47 - 2013-10-28 19:44:14 UTC
Tijd voor een bump,

onze corp is nog steeds opzoek naar nieuwe members. We zijn niet groot maar fun valt er zeker te beleven Pirate
Previous page123